10. Kadıköy Kitap Günleri boyunca belediye bahçesi edebiyatın ve okuma kültürünün buluşma noktalarından birine dönüştü. Ağaçların altında kitaplar okundu, söyleşilerde ülke gündemine ve edebiyata dair sohbet edildi, imza etkinliğinde sevilen yazarla tanışmak mutluluk verdi.
Güzel bir gün
Kızı Güneş ile Kitap Günleri’ne geldiğini söyleyen Nimet Tekmeci, “Anadolu Yakası sakinleri olarak kitap fuarlarının Beylikdüzü’nde olmasından hep şikayetçiydik. Kızımla hep gitmek istiyordum. Şimdi yakında olması çok hoşumuza gitti. Ulaşım olarak toplu taşımaya çok yakın. Çok rahat gelebilecek bir noktada olması iyi olmuş. Kadıköy’ü çok seviyoruz. Buradan çıkıp Kadıköy’ü de gezeriz diye düşündük. Bizim için güzel bir gün olacak.” diye konuştu.
Konumu çok iyi
Kitap Günleri’ni ziyaret etmek için Kağıthane’den gelen Gökçen Kuyu, “Sosyal medyada gördüm. Arkadaşım Sena ile plan yaptık ve geldik. Konumu çok iyi. Metrobüs çıkışı hemen görebiliyorsunuz. Açık havada kitaplara bakmak, dolaşmak güzel.” dedi.
Okunma Süresi: 1 dk
Yorumlar
Yorum yapmak için, isterseniz giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *