Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Abdulkadir Çay, İstanbul Emniyet Müdürü Selami Yıldız’ı ziyaret etti. Nazik kabulleri ve misafirperverlikleri için Yıldız’a teşekkürlerini ileten Çay; şahısları nezdinde kamu düzeni ve toplumsal huzur için büyük bir özveriyle görev yapan Emniyet Teşkilatına çalışmalarında başarılar diledi.
Okunma Süresi: 1 dk
Bakırköy'de illüzyon!
#ManÅŸet Haber / 21 Haziran 2026
İngiliz Şarkıcı Dua Lipa, Callum Turner ile mutlu bir birlikteliğe adım attı
#Magazin / 21 Haziran 2026
Yorumlar
Yorum yapmak için, isterseniz giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *